Välgörenhetsorganisationer bjuds på ett års partnerskap

 

Givers Gain är grunden i BNI, och något som går hand i hand med just Givers Gain är välgörenhet. Därför har alla Sveriges BNI-team möjlighet att bjuda en välgörenhetsorganisation på ett års affärspartnerskap i BNI. 

Att gå med i ett BNI-team som välgörenhetsorganisation kan ge många ringar på vattnet. Vi bygger professionella affärsforum där somliga går med för gemenskapen och för att utveckla sig själva i sin yrkesroll, andra för att bredda sitt kontaktnät och hitta nya samarbeten, men de flesta går med för att på sikt få fler affärer. Affärer som skapas genom förtroende och tillit till varandras person, kompetens och leverans. Vi erbjuder ett strukturerat, mätbart och energigivande sätt att hjälpa varandra till fler affärer.    

Jobbar du för en välgörenhetsorganisation och är nyfiken på BNI? Vi hjälper dig gärna att hitta ett bra team att besöka för att se hur vi hjälper varandra till fler affärer. Klicka här

 

BNI:s CSR-arbete

BNI har, på global nivå, stöttat barn och ungas tillgång till utbildning sedan 1998 när organisationen startade "The BNI Foundation". Syftet med The BNI Foundation är hjälpa till att förbättra omständigheterna för barn vars möjlighet till utbildning är begränsad av olika anledningar. 

Att bjuda välgörenhetsorganisationer på ett års partnerskap är också en del av vårt övergripande CSR-arbete. 

I Sverige har vi valt Ung Företagsamhet (UF) som vår samarbetspartner för vårt CSR-engagemang. UF ger barn och unga möjlighet att träna och utveckla sin kreativitet, företagsamhet och sitt entreprenörskap.

Genom samarbetet med UF erbjuder vi våra affärspartners och team att engagera sig i barn och ungas utbildning och entreprenörskap genom oss på både regional och lokal nivå. Vi skänker också 60 kr för varje ny affärspartner som går med i BNI till Ung Företagsamhet. Läs mer om vårt samarbete här